top of page

פסטיבל בין שמיים לארץ 2022
23-25 אוגוסט | כ"ו-כ"ח אב תשפ"ב

תכנית ה

באוצרות קים טייטלבאום

בין השמיים והארץ קיימים מימדים רבים | קימ טייטלבאום

מה הם הממדים המחזיקים את נפשנו? הממדים המתבטאים בבתים, בגופים, במילים ובמכשירים בהם אנו מתעטפים.ות? להם הגיונות ותחבירים משלהם. שלושת היוצרים המופיעים בערב שואלים שאלה זו בצורות שונות.
 
הכוריאוגרפית והיוצרת הבינתחומית סביון ביצירתה "אקזוטיקה געגועים וסוף" כמו שואלת באמצעות הרקדנית נופר ינקלביץ' שאלה על מרחב הסיף שבלהיות גוף. לא רק גוף רקדנית, אלא גוף המתקיים בין פשטות חומרית והמורכבות הנוצרת כשמביטים בה.
בעוד צמד היוצרים יעל סמסון סופר והלל פרלמן מביאים אל המרחב הבימתי של 'בין שמיים לארץ' את רשמיהם הגופניים מהתחנה המרכזית בתל אביב והשוק בשכונת התקווה. מרחבים גיאוגרפיים המקיימים בתוכם ערב רב של א.נשים מדרום העיר תל אביב. בהם מתבטאים לא אחת שסעים שונים המתקיימים באופן עכשווי בחברתנו.

מקווה שתהנו.
קימ

אקזוטיקה געגועים וסוף

סביון

מה לך, רקדנית יקרה, מה לך? מהלך, הכלום, הכל, מלוכה. מיכלים מתמלאים ומתרוקנים של מי ומה. אני שומטת את הביצוע ואת תופסת עם כל הגוף כולו. אני מותחת את מרחב הזמן כדי שיהיה לך מקום בתוך האינסוף. את קורנת בזוהר הנצחי הזה שלך והוא רך ומכושף. אם לא הייתי אני, לבטח הייתי את, או לפחות אנחנו.

 

כוריאוגרפיה: סביון

רקדנית-יוצרת: נופר ינקלביץ'

מוסיקה מקורית ועיצוב פסקול: יובל שנהר

מוסיקה נוספת: ולס מתוך "היפיפה הנרדמת", מאת פיוטר איליץ' צ'ייקובסקי

תודות: נופר ינקלביץ', קימ טייטלבאום, יובל שנהר, דניאלה תורג'מן

יעל סופר סמסון והלל פרלמן

רעידת קירות התחנה המרכזית עם מעבר האוטובוסים, קריאות הסוחרים בשוק, מגע במשטחים שלא נוקו מעולם ומפגשים מקריים עם עוברי אורח מופתעים. אחרי שנה בה יצרנו במרחבים ציבוריים שונים בסביבת מגורינו בדרום תל אביב, מצוידים בארכיון וידאו, סאונד ורשמים גופניים, אנו שבים כעת לחלל הסטרילי של אולם המופעים. מבקשים להפנים ולשמר משהו מהמהות של המקומות מלאי הכאב והקסם. לעמוד לצידם פגיעים אל מול עתיד לא ידוע.

 

כוריאוגרפיה וביצוע: הלל פרלמן ויעל סופר סמסון

מוסיקה מקורית: Nico Teen (זוהר שפיר)

מוסיקה נוספת: The Breeders, Felix Mendelssohn

כל הבחוץ בפנים

<< כרטיסים >>

bottom of page